Friday, November 2, 2012

Komik 4 Petak [siri 2]


 Assalamu'alaikum warahmatullahiwabarakatuh kepada semua yang datang melawat ke blog ini dan kepada yang membaca entri ini. Moga-moga semuanya sihat-sihat belaka. 

Kali ni saya nak kongsi lagi satu komik yang saya lukis tahun 2008 dulu. Kalau korang peminat komik 'Lawak Kampus' konpem korang perasan ada beberapa idea kat dalam komik kat bawah ni sama dengan idea kat dalam 'Lawak Kampus'. Saya terus terang cakap yang saya tak pernah pun cedok idea daripada komik tu. Memang ni adalah idea asal saya tapi lepas 2 tahun (lebih kurang la) saya lukis komik ni, barula saya terjumpa idea yang lebih kurang sama macam apa yang saya lukis kat dalam komik 'Lawak Kampus'. 

Jadi, kesimpulannya idea kitorang lebih kurang sama tapi cara persembahan yang berbeza.. ok, cukupla pot pet setakat tu. Selamat membaca. :)











2 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More